Nutrilon pakt uit met een nieuwe tagline: "Dicht bij jezelf". Want wanneer je een baby krijgt, verandert je leven drastisch. Plots draait alles om dat kleine mensje. En daarbij durf je jezelf wel eens vergeten.
De tagline komt als eerste tot uiting in een digital video waarin ouders dicht bij zichzelf blijven mét een baby. Van een moeder die uit een vliegtuig springt en haar baby ‘dezelfde’ ervaring laat beleven tot een chef-kok die samen met zijn zoontje kookt. Voor de productie werkte Fightclub samen met ILA en regisseur Anthony Nti. Tal van declinaties gaven meer diepte aan de campagne, zoals carrousels met meer info over de producten in kwestie.
Nutrilon richt zich met deze nieuwe tagline ook tot health care providers, zoals apothekers en vroedvrouwen. Zo kunnen ook zij dicht bij zichzelf blijven dankzij de wetenschappelijk onderbouwde formules die elk ongemakje aanpakken.
Credits:
Client: Nutrilon
Client contact: Eva Laenen, Audrey Morelle, Pauline Mellaerts, Clarissa Kiaku
Agency: Fightclub
MD Fightclub: Dennis Kenis
Creative Team Lead: Kim Devos
Account Manager: Gwen Reynaert, Vincent Vandam
Account Executive: Jacob Reheul
Creative Director: Stijn Pauwels
Design/art Direction: Noortje Lenaerts, Claudia Zwartjes
Creative Concept & Copywriter: Ella Van Cappellen, Tine Van Daele, Carmen Van Buggenhout
Performance Lead: Eveline Grosjean
Performance Consultant: Petri Van Gaalen, Christophe Decoen
Production: ILA Studio
Director: Anthony Nti