Sinds de oprichting van TK.Lab vorig jaar, het gespecialiseerde end-to-end TikTok-agency van Ogilvy/WPP, is TikTok voor Ogilvy Social.Lab niet alleen een grote focus voor zijn klanten, maar ook voor de communicatie van het bureau. Zo wordt er continu ingezet op het TikTok-account van Ogilvy Social.Lab, met tot recent steeds groeiende statistieken.
Ook in ons land heeft het bureau de smaak te pakken, zo vertelt Quentin Glodé, PR & influence director bij Ogilvy Social.Lab Brussels: "Dit weekend werd een post online geplaatst door onze creatives Ophélie Blockmans (art director), Nicolas Maertens (copywriter) en Edgar André (creatieve intern) die in een mum van tijd enkele miljoenen views heeft bereikt met gebruikers van over de hele wereld. Daarnaast kregen we er ook in één klap meer dan 2.000 volgers bij! Zo kunnen we trots claimen dat we hoogstwaarschijnlijk het allereerste Belgische communicatiebureau zijn dat viraal gaat op TikTok. Een sterk bewijs dat we steeds verder groeien als expertisebureau voor dit platform."
@ogilvysociallab Do you guys think they deserve some real pancakes next week ? 🥞#advertising #agencylife #prank #pancakes #tiktok #valentinesday #worktok #funny #officetok ♬ Funny Song - Cavendish Music
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]