Sinds de oprichting van TK.Lab vorig jaar, het gespecialiseerde end-to-end TikTok-agency van Ogilvy/WPP, is TikTok voor Ogilvy Social.Lab niet alleen een grote focus voor zijn klanten, maar ook voor de communicatie van het bureau. Zo wordt er continu ingezet op het TikTok-account van Ogilvy Social.Lab, met tot recent steeds groeiende statistieken.
Ook in ons land heeft het bureau de smaak te pakken, zo vertelt Quentin Glodé, PR & influence director bij Ogilvy Social.Lab Brussels: "Dit weekend werd een post online geplaatst door onze creatives Ophélie Blockmans (art director), Nicolas Maertens (copywriter) en Edgar André (creatieve intern) die in een mum van tijd enkele miljoenen views heeft bereikt met gebruikers van over de hele wereld. Daarnaast kregen we er ook in één klap meer dan 2.000 volgers bij! Zo kunnen we trots claimen dat we hoogstwaarschijnlijk het allereerste Belgische communicatiebureau zijn dat viraal gaat op TikTok. Een sterk bewijs dat we steeds verder groeien als expertisebureau voor dit platform."
@ogilvysociallab Do you guys think they deserve some real pancakes next week ? 🥞#advertising #agencylife #prank #pancakes #tiktok #valentinesday #worktok #funny #officetok ♬ Funny Song - Cavendish Music
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]