Ogilvy Social.Lab en Bombay Sapphire serveren natuurlijke mix

Crea / Marketing / News

Bombay Ogilvy Eind mei lanceerden Ogilvy Social.Lab en Bombay Sapphire de tweede editie van “Canvas”, een expositie waarbij opnieuw twee mixologen en zes kunstenaars carte blanche kregen en hun creativiteit de vrije loop mochten laten. Dit jaar lieten ze zich echter inspireren door de natuur, in samenwerking met OMD en met Boris. Een ingehuurd artiestencollectief, bestaande uit Luis M. LambrechtsSam Scarpulla, Tamar Kasparian, Sep Verboom, Adrien Roubens en Matthew Dawn, toverde de witte ruimte om tot een meeslepend zintuigelijk pad. Bezoekers konden er genieten van twee originele cocktails, gecreëerd door mixologen Noa van Ongevalle en Yen Pham en eveneens geïnspireerd op de natuur.

Bombay Ogilvy

Voor de PR-campagne, de social media content en de OOH-campagne werkte Bombay Sapphire ook dit jaar samen met Ogilvy Social.Lab. De PR-campagne bestond uit het uitsturen van een persbericht dat het evenement aankondigde. Influencers en journalisten werden uitgenodigd voor de VIP-opening om de expositie in avant-première te komen bewonderen. Er werd eveneens een wedstrijd georganiseerd voor de pers, die hun lezers VIP-toegangtickets en exclusieve tote bags konden aanbieden. De campagne op sociale media bestond uit de creatie en productie van content vóór en na het evenement. Ogilvy Social.Lab verzorgde ten slotte ook de OOH-campagne voor “Canvas”, die bestond uit digital screens op verschillende plaatsen in Brussel. Bombay Ogilvy