Ogilvy Social.Lab en Mindshare bundelen krachten voor The E-Conference

Agenda / News / Retail

e-commerce2

Ogilvy Social.Lab Brussels en Mindshare bundelen de krachten voor The E-Conference, een seminar dat vooruitblikt op e-commerce. Ervaren sprekers van beide bureaus  zullen belangrijke inzichten delen over de huidige status van e-commerce, toekomstige trends, vernieuwingen, opportuniteiten en verhalen van adverteerders. Met deze conferentie willen de bedrijven het inzicht over de opkomst van e-commerce in het voortdurend evoluerende businesslandschap optimaliseren. The E-Conference vindt plaats op 9 mei 2019 in de namiddag in het congrescentrum Square in Brussel. Inschrijven kan via de website van het seminar.

Begrijp alles over de opkomst van e-retail
E-Commerce platformen zoals Amazon, bol.com en Zalando worden steeds belangrijker en zijn alomtegenwoordig in het leven van consumenten. Deze platformen creëren zowel uitdagingen als opportuniteiten voor adverteerders. Mathieu Gillain (Ogilvy Social.Lab, global head of media) en Jean-Michel Depasse (Mindshare & Maxus Belgium, partner) zijn experten op het vlak van e-commerce en zullen meer vertellen over hoe online business kan ingezet worden om verkoop te genereren.
Hoor de verhalen van belangrijke adverteerders
Aangezien ze allebei actief zijn in verschillende sectoren, benaderen Philips en IKEA e-commerce vanuit twee erg verschillende perspectieven. Experten van beide bedrijven zullen hun succesverhalen delen over hun respectieve e-commerce strategieën.
Ontdek de nieuwigheden op vlak van social commerce
Sociale platforms vergroten hun vermogen om e-commerce te integreren voor betaalde promotie. The E-Conference biedt aanwezigen de mogelijkheid om de nieuwste en toekomstige advertentie-oplossingen te ontdekken die kunnen worden gebruikt om verkoop te stimuleren.
De samenwerking voor The E-Conference maken deel uit van het ruimere partnerschap tussen Ogilvy Social.Lab en GroupM om een oplossing te bieden voor de uitdagingen waarmee bedrijven worden geconfronteerd wanneer zij met meerdere bureaus aan dezelfde campagnes werken. Door samen te werken als een geïntegreerd mediabureau slaan Ogilvy Social.Lab en GroupM de handen in elkaar als een joint venture om hoog-efficiënte en effectieve oplossingen aan hun klanten te leveren. IKEA, L'Oréal en Nespresso zijn de eerste bedrijven die profiteren van dit innovatieve bedrijfsmodel.
Ogilvy Social.Lab en GroupM werken sinds augustus 2018 samen en vallen beiden onder het WPP-netwerk. Bedrijven binnen GroupM die deel uitmaken van deze samenwerking zijn GroupM, Wavemaker, Mindshare en Kinetic.