Ogilvy Social.Lab en Nationale Loterij draaien aan Cadeautjes Carrousel

Crea / News

Nationale Loterij Ogilvy Social.LabVoor het vijfde jaar op rij lanceren de Nationale Loterij en Ogilvy Social.Lab de Cadeautjes Carrousel in het kader van de eindejaarscampagne ‘Feestige Geluksdagen’. Met deze jaarlijkse wedstrijd, die op maandag 3 december van start ging, wil de Nationale Loterij haar eindejaarsproducten op een leuke manier in de kijker zetten.
De eindejaarsfeesten zijn voor de Nationale Loterij een belangrijk moment als het gaat om verkoop en naamsbekendheid. Zo brengt het elk jaar heel wat eindejaarsproducten op de markt zoals het Winter Millions krasbiljet, het Kadoosje en Extra Lotto. Om deze producten onder de aandacht te brengen, lanceerde Ogilvy Social.Lab opnieuw de Cadeautjes Carrousel. De gratis applicatie, die tevens ook ontwikkeld werd door Ogilvy Social.Lab, werd geïntegreerd op de website van de Nationale Loterij. Met een social media-campagne, opgezet in samenwerking met Initiative-IPG Mediabrands, wordt traffic gegeneerd naar de pagina. De campagne telt twee fasen bestaande uit verschillende posts op Facebook en Instagram. Wat je precies moet doen om een cadeautje te winnen? Draaien aan het rad, de schiftingsvraag beantwoorden en je gegevens invullen. Naast een social media-activatie, werden er rond de Cadeautjes Carrousel ook banners gecreëerd die de Nationale Loterij op haar beurt kan gebruiken op de eigen kanalen (website, e-lotto, nieuwsbrief, …).
Draaien aan de Cadeautjes Carrousel kan nog tot en met 31 december. Ben je ook nog op zoek naar een origineel kerstcadeau? Neem dan een kijkje op de website van de Nationale Loterij.