Ogilvy, Social.Lab en Nespresso: What else?!
Ogilvy & Social.Lab kondigen met trots de lancering van een wereldwijde campagne ‘Champions of Breakfast’ aan voor koffieproducent Nespresso. Deze campagne werd geproduceerd door VIRTUE Worldwide, het interne creatieve bureau van VICE, en gelanceerd op het digitale luxekanaal Amuse.
De campagne waarin buitengewone ontbijtverhalen aan bod komen van model en activist Neelam Gill, de biodynamische kok Dylan Watson en fotograaf Mustafah Abdulaziz combineert kortfilms, geactiveerd in social media door ondersteunde content en amplificatie.
Anna Southern, strategy director bij Social.Lab: “Nespresso is de koffieproducent die voor de enige echte, originele barista-ervaring bij jouw thuis zorgt. Dit wilden we vieren door de mensen te tonen dat ze hun huis niet uit moeten voor een buitengewone ontbijtervaring. Wat ons enorm aansprak bij het luxekanaal Amuse was hun ambitie om een ‘nieuw premium’ platform rond ‘food & drink’ te lanceren, een platform dat wij erg toepasselijk vonden voor Nespresso vandaag en waarop we inspeelden met authentieke, mooie content."
De ‘Champions of Breakfast’-campagne vindt u hier en de kortfilms zijn te zien op Amuse.
Credits
Strategie: Julie Frederickx (Creative) – Nicolas Mendel (Paid Social) – Anna Southern (Social)
Account: Becci Amyes – Jessica Nguyen-Phuong – Matthieu Vercruysse
Creative: Mauro Rodriguez – Kim Genkinger – Alex Williamson
Productie: Aurora Montes