Ogilvy Social Lab en NRJ België zetten de toon
Deze maand lanceert Ogilvy Social.Lab zijn eerste 360-campagne voor NRJ Belgique. Het doel is om de perceptie te veranderen en het imago van het radiostation te verfijnen, dat zijn belofte sinds enkele maanden aan het uitbreiden is. Miguel Aguza, marketing director: NRJ Belgique: "Meer dan ooit speelt NRJ in deze tijden van crisis haar rol van ondersteuning en entertainment. En het is precies op deze twee punten dat onze nieuwe campagne zich richt: onze luisteraars beloven om de hele dag door plezier te hebben en vermaakt te worden, door te luisteren naar de beste hits van het moment.. De meest recente CIM-cijfers tonen aan dat we op de goede weg zitten."
De nieuwe campagne, ontwikkeld door Ogilvy Social.Lab in samenwerking met het productiebedrijf Les Mecs, onderstreept de authenticiteit en de sympathie van de presentatoren. Laure di Francesco, hoofd communicatie: "Met deze campagne willen we de authentieke, sympathieke en off-beat-kant van onze drie dagelijkse shows onder de aandacht brengen. De durf van de campagne ligt in het feit dat we onze kleine Belgische toets aan de merkbelofte hebben toegevoegd. Meer dan ooit blijven muziek en hits de prioriteit. Maar niet alleen dat..."
CrEdits
-
Création : Bill Bilquin, Clémentine Bailly, Marine Quéré, Xavier Vanderplancke, Anne De Bruyne
-
Media : Mathieu De Moor, Roberto Tomasi, Shaheena Kassam
-
Accounts : Christophe Crasselts, Sabrina Schuller, Gaëlle Dehenain
-
Clients : Sophie Evrard, Hugues Hamelynck, Solenn Bouw, Laure Di Francesco, Miguel Aguza