“Soms heb je betere dingen te doen dan winkelen”. ShipTo en Ogilvy Social.Lab hebben dat goed begrepen. De applicatie, die aanbiedt om voor jou boodschappen te doen en ze in 90 minuten bij je thuis af te leveren, doet een beroep op Ogilvy Social.Lab om zijn bekendheid te vergroten. Daarom heeft het bureau een volledig digitale strategie ontwikkeld. Verschillende boodschappen zullen het hele jaar door in twee golven uitgezonden worden, met continue mediaondersteuning, onder meer via Top Topicals.
Voor deze digital first campagne ontwikkelde en produceerde het bureau verschillende digitale films met gekke personages. Ogilvy Social.Lab gebruikt namelijk humor om de bekendheid van de applicatie te vergroten op sociale netwerken zoals Facebook, Instagram, Youtube, Teads, enz. Hetzelfde gebeurt via banners. Voor verschillende sleutelmomenten, zoals Halloween of de eindejaarsperiode, zal het altijd op dezelfde ludieke en conventionele toon specifieke uitvoeringen ontwikkelen.
Wil je de campagne ontdekken? Afspraak op YouTube, Facebook en de campagnewebsite.
Credits
- Bureau: Ogilvy Social.Lab
-
Account: Christophe Crasselts, Alizée Lippert, Gaelle Dehenain, Laurenz Van Lierde
-
Strategie: Emmanuel van den Brule
-
Concept: Bill Bilquin & Sébastien Stevens
-
Art Direction: Sébastien Stevens
-
Copywriting: Bill Bilquin
-
Media: Nicolas Dewael, Jean De Blommaert, Réginald Forrest
-
Production: Nicolas Dansette, Laura Van Aerchot, Sadaf Naqui
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]