“Soms heb je betere dingen te doen dan winkelen”. ShipTo en Ogilvy Social.Lab hebben dat goed begrepen. De applicatie, die aanbiedt om voor jou boodschappen te doen en ze in 90 minuten bij je thuis af te leveren, doet een beroep op Ogilvy Social.Lab om zijn bekendheid te vergroten. Daarom heeft het bureau een volledig digitale strategie ontwikkeld. Verschillende boodschappen zullen het hele jaar door in twee golven uitgezonden worden, met continue mediaondersteuning, onder meer via Top Topicals.
Voor deze digital first campagne ontwikkelde en produceerde het bureau verschillende digitale films met gekke personages. Ogilvy Social.Lab gebruikt namelijk humor om de bekendheid van de applicatie te vergroten op sociale netwerken zoals Facebook, Instagram, Youtube, Teads, enz. Hetzelfde gebeurt via banners. Voor verschillende sleutelmomenten, zoals Halloween of de eindejaarsperiode, zal het altijd op dezelfde ludieke en conventionele toon specifieke uitvoeringen ontwikkelen.
Wil je de campagne ontdekken? Afspraak op YouTube, Facebook en de campagnewebsite.
Credits
- Bureau: Ogilvy Social.Lab
-
Account: Christophe Crasselts, Alizée Lippert, Gaelle Dehenain, Laurenz Van Lierde
-
Strategie: Emmanuel van den Brule
-
Concept: Bill Bilquin & Sébastien Stevens
-
Art Direction: Sébastien Stevens
-
Copywriting: Bill Bilquin
-
Media: Nicolas Dewael, Jean De Blommaert, Réginald Forrest
-
Production: Nicolas Dansette, Laura Van Aerchot, Sadaf Naqui
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]