Ogilvy & Social Lab-familie breidt uit


News / People

amelieOnlangs vervoegden Amélie Canalaz en Diana Horghidan zich bij de energieke Ogilvy & Social Lab-familie in Brussel. Canalaz is account executive en ondersteunt het pr-team bij projecten voor Consumer- en Healthcare-klanten. Zo verzorgt ze de persrelaties, biedt logistieke ondersteuning bij evenementen en leeft haar uit als influencer marketeer, tevens haar specialiteit. Eerder verdiende ze haar strepen als communicatieadviseur in diverse bureaus voor zowel lokale als internationale klanten in de FMCG- en corporate sector.
De komst van Canalaz kadert in de nieuwe dynamiek die in de pr-afdeling raast onder leiding van practice lead Alessandra Teston. Beide dames vullen verder het ervaren team aan, dat al eerder was uitgebreid met Romain Adam, account manager en Pascaline Van de Perre, evenzeer account executive.
dianaDe Roemeense Horghidan groeide op in Canada en begon haar carrière als politieke stagiair voor de Canadese missie bij de Europese Unie. Kort daarna stapte ze over naar Weber Shandwick waar ze als public affairs practice-onderzoekster aan de slag ging. Dit voor verschillende topics als energie, klimaat, overheidsaangelegenheden, handel en gezondheidszorg. In november 2017 vervoegde ze als senior account executive het International Corporate Affairs & Communications-team onder leiding van Tina Bielawska. Hier werkt Horghidan onder meer mee aan awareness campagnes en verzorgt ze crisismanagement.