Ogilvy Social.Lab herschikt management

Om verder te groeien en aan de huidige markt te voldoen, kondigt Ogilvy Social.Lab enkele structurele veranderingen aan. An Vande Velde wordt Regional Chief Operating Officer en staat in voor de activiteiten in België, Zuid-Afrika en het Verenigd Koninkrijk. Zij zal zowel in Brussel als Kaapstad werkzaam zijn.
Christophe Crasselts wisselt de functie van Chief Growth Officer in voor die van Chief Client Officer in België. Hij wordt verantwoordelijk voor de gehele Account afdeling.
Mathieu Gillain, voordien Global Head of Media, wordt Chief Growth Officer. Hij neemt de rol van Christophe over, met wie hij hand in hand zal samenwerken.

Gabriela Toader
Gabriela Toader ruilt de functie van Traffic Manager in voor die van Creative Manager. Tina Bielawska vervoegt als Head of PR & Influence het ExCo team.

Tina Bielawska
Rob Hill, CEO van Ogilvy Social.Lab Brussel, legt uit: "Ik ben zeer tevreden met de wijzigingen binnen het Management Team van Ogilvy Social.Lab. Ons team bestaat uit een groep hoogopgeleide pioniers en vernieuwers die moeiteloos hun weg vinden in de nieuwe marketing- en communicatierealiteit. Ik ben er dan ook van overtuigd dat deze mensen onze groeiambitie zullen waarmaken.”

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






