Ogilvy Social.Lab herschikt management
Om verder te groeien en aan de huidige markt te voldoen, kondigt Ogilvy Social.Lab enkele structurele veranderingen aan. An Vande Velde wordt Regional Chief Operating Officer en staat in voor de activiteiten in België, Zuid-Afrika en het Verenigd Koninkrijk. Zij zal zowel in Brussel als Kaapstad werkzaam zijn.
Christophe Crasselts wisselt de functie van Chief Growth Officer in voor die van Chief Client Officer in België. Hij wordt verantwoordelijk voor de gehele Account afdeling.
Mathieu Gillain, voordien Global Head of Media, wordt Chief Growth Officer. Hij neemt de rol van Christophe over, met wie hij hand in hand zal samenwerken.
Gabriela Toader ruilt de functie van Traffic Manager in voor die van Creative Manager. Tina Bielawska vervoegt als Head of PR & Influence het ExCo team.
Rob Hill, CEO van Ogilvy Social.Lab Brussel, legt uit: "Ik ben zeer tevreden met de wijzigingen binnen het Management Team van Ogilvy Social.Lab. Ons team bestaat uit een groep hoogopgeleide pioniers en vernieuwers die moeiteloos hun weg vinden in de nieuwe marketing- en communicatierealiteit. Ik ben er dan ook van overtuigd dat deze mensen onze groeiambitie zullen waarmaken.”
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]