Ogilvy Social.Lab houdt derde Social Academy

Communication / News

Dit jaar organiseert Ogilvy Social.Lab voor de derde keer ‘The Social Academy’, een internationaal programma dat pas afgestudeerden klaarstoomt voor de wereld van digital advertising. Gedurende zes maanden worden ze opgeleid bij Ogilvy Social.Lab Brussels HQ om daarna het buitenland te veroveren via het Social.Lab-netwerk.

In 10 op maat gemaakte modules leren ze de basics en groeien ze door. Er worden bedrijfsbezoeken gedaan, externe sprekers uitgenodigd en de theorie wordt via bootcamps in praktijk omgezet. Zo worden ze voorbereid op het behalen van de nodige certificaten zoals Facebook Blueprint, Google Certification Snapchat Certification,… om volwaardige paid media experten te worden. Op 3 februari zijn er vijf social academists een nieuwe wereld ingestapt: Zohra Hachani en Aminata Bernard uit Frankrijk, Vittoria Campello uit Italië, Olivier Bracke uit Antwerpen en Luca Bisacchi uit Brussel (en geboren in Italië).

Voor de volgende (vierde) editie kunnen geïnteresseerden zich kandidaatstellen via de website van Ogilvy Social.Lab, zo gauw als de vacature voor paid social executive openstaat.