Ogilvy Social.Lab breidt het team uit met verschillende nieuwe leden. Die getalenteerde individuen brengen een breed scala aan vaardigheden en ervaringen met zich mee, wat de positie van OSL verder moet versterken.
Tot de nieuwe aanwinsten behoren:
- Nash Mariah, strategy director, brengt een schat aan ervaring mee, zowel vanuit bureaus als vanuit klant-zijde, waaronder het medeoprichten van een succesvol beauty-merk.
- Kiana Vandendaul treedt in dienst als junior account executive en is enthousiast om haar academische achtergrond toe te passen in een dynamische bureauomgeving.
- Amanda Kane, data & automation specialist, versterkt het innovation departement en zet haar expertise op het gebied van datawetenschap in om impactvolle resultaten te behalen.
- Laia Pardo, influence executive, brengt internationale ervaring in PR en influencermarketing naar het groeiende Influence-team van OSL.
- Dorian Strimmel treedt in dienst als social content executive en is enthousiast om zijn carrière in de reclamewereld te starten na het behalen van zijn masterdiploma.
- Justine Noiret, account manager, brengt zeven jaar ervaring in marketing en communicatie met zich mee naar het Unilever/Dove-team.