Olivier de Decker, die in 2010 samen met zijn partner Sabrina Bulteau het digitale marketingbureau Be Connect oprichtte, legt zijn functie van partner & business development service line director bij iO neer. Ter herinnering: iO heeft in 2019 het bureau Be Connect overgenomen.
Het agentschap heeft gewerkt met vele klanten, waaronder grote merken zoals Nestlé, Voo, Beobank, Proximus Corporate, L'Oréal, Undiz, Etam, Brussels Airport, Audi, Porsche, VW, Skoda, Seat, Visit Brussels enzovoort.
De afgelopen vier jaar heeft de Decker gewerkt en bijgedragen aan de integratie van het agentschap binnen de iO Group, evenals aan de transformatie en commerciële ontwikkeling van de groep. Nu zijn missie volbracht is, werkt de multi-ondernemer al stilletjes aan nieuwe projecten. Maar eerst neemt hij een kleine pauze. Hij blijft actief in de Raad van Bestuur van ACC tot eind 2024.
Half september 2023 lanceerden Sabrina Bulteau en Valentine Cossée het impactnetwerk Sench. Dat samenwerkingsproject verbindt burgers en eco-ondernemers en biedt een ecosysteem dat verandering in consumptie- en productiegedrag versnelt door conferenties, experimenten en eco-verantwoorde workshops aan te bieden.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]