Hilarious is verantwoordelijk voor merken zoals Lancôme, Proximus, Yves-Saint-Laurent, Cofidis en Giorgio Armani en is in goeden doen. Olivier Vozzella leidt voortaan de digitale creatie bij Hilarious. "We groeien," zegt Audry Van Essche, directeur van het bureau. "We waren met z'n vieren aan het begin van het avontuur, vandaag zijn we 10 jaar verder. We wilden graag de creatieve pool ontwikkelen en de samenwerking met Olivier was een droom... We zijn erg blij dat hij de beslissing heeft genomen om met ons mee te gaan en we raken elkaar nog steeds aan om het te geloven! Creativiteit en vraag zijn de woorden die ons verenigen."
Olivier Vozzella voegt hieraan toe: "Toen Audry mij de mogelijkheid bood om deel uit te maken van het creatieve team en concepten te ontwikkelen op basis van de crossmediale gebruikerservaring, begreep ik meteen het belang van mijn rol. Tegenwoordig is creativiteit op alle fronten aanwezig. In offline, maar vooral, en meer en meer, in online. Tegenwoordig is het niet langer een kwestie van het ontwikkelen van een eenvoudige site, een wedstrijd, een bannering-campagne of een sociale netwerkactie, maar van het combineren van alles om gebruikers een unieke en creatieve merkbeleving te bieden."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]