OMcollective biedt exitstrategie op maat van uw bedrijf

Communication / News

Deze coronacrisis heeft enorm veel impact gecreëerd. Winkels moesten sluiten, leveringen lopen vertraging op, producties liggen stil, de markt keldert,... Nu bedrijven sinds 4 mei terug fysiek aan de slag mogen, heeft digitaal bureau OMcollective een kader gecreëerd voor ondernemers en bedrijven om zich voor te bereiden op de exitstrategie.

Het strategische kader is opgedeeld in drie grote doelstellingen:

  • Lead generation (indien de focus van de onderneming ligt op het verzamelen van contactinformatie van potentiële klanten)
  • E-commerce business
  • Winkelbezoeken (indien de business op fysieke bezoeken aan de winkel/toonzaal gebaseerd is)

Afhankelijk van de doelstelling van elke onderneming of business schotelt OMcollective per fase van de exitstrategie (tijdens de lockdown, de transitiefase en bij de heropstart) een aantal concrete tips voor, aangevuld met cases van eigen klanten waarop die strategieën worden toegepast. De tips vindt u op de website van OMcollective.

“We geloven dat dit advies voor heel veel ondernemers en bedrijven relevant en toepasbaar is. Je pikt er de essentiële stukken voor je eigen onderneming en je kan ermee aan de slag,” besluit OMcollective.