OMCollective is KMO van het Jaar Oost-Vlaanderen

Awards / News

omcollective_header_homepage_office_0Op 18 oktober reikte organisator Unizo de regionale awards uit voor KMO van het Jaar voor elke provincie. OMCollective wint daarbij de award voor Oost-Vlaanderen en mag zich een jaar lang KMO van het Jaar 2018 voor Oost-Vlaanderen noemen. Deze award is er in de eerste plaats om KMO’s te stimuleren verder te ondernemen en te inspireren, want KMO’s zorgen in ons land voor 69% van de tewerkstelling.
Sinds 1991 worden KMO's in Vlaanderen en Brussel door UNIZO bekroond met een Hermesprijs. Deze prestigieuze prijs werd in 2006 door UNIZO omgedoopt tot de 'KMO Laureaat' en vervolgens in 2018 herbekeken tot een jaarlijkse wedstrijd KMO van het jaar 2018. Elk jaar kiest UNIZO samen met haar partners ADMB, Agentschap Innoveren & Ondernemen, KBC, Proximus, PwC en een onafhankelijke jury de KMO van het jaar 2018. Dit bedrijf wordt verkozen op basis van de geleverde prestaties inzake innovatie, (ambitie voor) internationaal ondernemen, personeelsbeleid, beleid, energie & milieu, ondernemingszin, marketing & communicatie.
De jury koos voor OMCollective vooral omwille van de sterke groei die ze de laatste jaren realiseerden en de grote aandacht dat het bedrijf besteed aan haar medewerkers.  Een mooie erkenning voor het digitaal marketing bureau dat reeds negen jaar timmert aan de digitale weg. OMCollective stelt intussen 45 mensen te werk, waaronder het grootste deel digital marketeers.
Als laureaat voor Oost-Vlaanderen dingt OMCollective automatisch mee voor de nationale verkiezing die plaatsvindt op woensdag 28 november in het Casino Kursaal in Oostende. Aan de nationale uitreiking gaat nog een stemronde en pitch-fase met jurering vooraf.