OMCollective speelt voor Hitch

News

unsplashOMCollective, Google, Flexmail, HR-Productions, Teamleader, ReclameOnline, OMCareers, Korazon, Wandman, Trustpilot en SmartPresentations slaan de handen in elkaar. Op maandag 1 en maandag 15 oktober lanceren ze samen een nieuw initiatief: OMConference, met als thema ‘Hitch your marketing’ ofwel ‘The marketing love story’. Het event richt zich specifiek naar de marketing decision makers van de bedrijfswereld.
OMConference is een marketingevent waarbij strategische sessies, cases en expert sessies elkaar afwisselen. De focus ligt op het uitwisselen van ideeën en ervaringen met andere marketing decision makers. Geen ellenlange monologen, geen traditionele standenopbouw, wel aandacht voor beleving en communicatie. Daarnaast wordt er voldoende tijd voorzien om deel te nemen aan tal van activiteiten en interessante gesprekken met nieuwe of bestaande relaties.
Wat Hitch your marketing nu juist wil zeggen? De droom van marketers is om van elke klant een ambassador te maken. Die customer journey loopt helemaal parallel met het traditionele verleidingsverhaal van boy meets girl, boy meets boy, girl meets girl... Maar hoe krijg je klanten zo ver? En hoe vertaal je dit concreet naar de verschillende fases binnen marketing? Naar analogie met de film 'Hitch' probeert OMConference de perfecte relatiemanager te zijn.
OMConference vindt plaats op maandag 1 en maandag 15 oktober in het Flanders Meeting & Convention Center (ZOO Antwerpen & Queen Elisabeth Hall) en verwacht zo’n 1.000 mensen tijdens die 2 dagen. Een ticket kost € 250 (inclusief food & drinks en alle presentaties), maar snelle vogels kunnen tot en met vrijdag 7 september een ticket boeken aan € 199. Meer info over het programma en de sprekers vind je op de website van OMConference.