

OMD Worldwide, deel van de Omnicom Media Group, is door Adweek uitgeroepen tot “Global Media Agency of the Year 2019”. Het Amerikaanse marketingtijdschrift Adweek koos voor OMD omwille van de veerkracht die het bureau toonde nadat het in 2017 tot op de bodem van de mediarankings was gezakt. In 2018 werd er namelijk voor maar liefst 2,6 miljard dollar aan reclamebudget behouden of gewonnen. Florian Adamski, global ceo van OMD: “Niet alleen wonnen we het afgelopen jaar wereldwijd meer dan 300 pitches, we behielden ook dubbel zoveel budgetten en verbeterden vier keer op een rij onze klantenbeoordeling. Bovendien bleven we nummer 1 tijdens de Cannes Lions als bureau met de meeste prijzen."
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]