OMD Worldwide, deel van de Omnicom Media Group, is door Adweek uitgeroepen tot “Global Media Agency of the Year 2019”. Het Amerikaanse marketingtijdschrift Adweek koos voor OMD omwille van de veerkracht die het bureau toonde nadat het in 2017 tot op de bodem van de mediarankings was gezakt. In 2018 werd er namelijk voor maar liefst 2,6 miljard dollar aan reclamebudget behouden of gewonnen. Florian Adamski, global ceo van OMD: “Niet alleen wonnen we het afgelopen jaar wereldwijd meer dan 300 pitches, we behielden ook dubbel zoveel budgetten en verbeterden vier keer op een rij onze klantenbeoordeling. Bovendien bleven we nummer 1 tijdens de Cannes Lions als bureau met de meeste prijzen."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]