De campagne ‘Every second counts’ van Gents werd genomineerd voor een Webby Award in de categorie ‘Video Ad Shortform’.
"Dat is in de eerste plaats goed nieuws voor Gents, het bureau dat dit idee bedacht en ontwikkelde voor SOS Kinderdorpen," zegt Tom Moons van SOS Kinderdorpen. "Bij deze willen we hen dan ook bedanken voor hun sterk werk. Vanuit SOS Kinderdorpen zien we het als een extra moment om het belang aan steun voor de kinderen van Syrië extra in de verf te zetten. Omdat elke seconde telt. Echt."
https://player.vimeo.com/video/211630553?title=0&byline=0&portrait=0
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]