De campagne ‘Every second counts’ van Gents werd genomineerd voor een Webby Award in de categorie ‘Video Ad Shortform’.
"Dat is in de eerste plaats goed nieuws voor Gents, het bureau dat dit idee bedacht en ontwikkelde voor SOS Kinderdorpen," zegt Tom Moons van SOS Kinderdorpen. "Bij deze willen we hen dan ook bedanken voor hun sterk werk. Vanuit SOS Kinderdorpen zien we het als een extra moment om het belang aan steun voor de kinderen van Syrië extra in de verf te zetten. Omdat elke seconde telt. Echt."
https://player.vimeo.com/video/211630553?title=0&byline=0&portrait=0
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]