De campagne ‘Every second counts’ van Gents werd genomineerd voor een Webby Award in de categorie ‘Video Ad Shortform’.
"Dat is in de eerste plaats goed nieuws voor Gents, het bureau dat dit idee bedacht en ontwikkelde voor SOS Kinderdorpen," zegt Tom Moons van SOS Kinderdorpen. "Bij deze willen we hen dan ook bedanken voor hun sterk werk. Vanuit SOS Kinderdorpen zien we het als een extra moment om het belang aan steun voor de kinderen van Syrië extra in de verf te zetten. Omdat elke seconde telt. Echt."
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]