On her majesty's secret (tourist) service...

Crea / News

SPECTRE 007_ADVENTURE_HI RESSPECTRE 007_ICONIC_HI RES
James Bond schittert weer in Spectre, en VisitBritain maakt opnieuw gebruik van het iconische profiel van 007 om aan de hele wereld te laten zien wat Groot-Brittannië zo 'great' maakt. Spectre, alweer het 24e James Bond-avontuur van Albert R. Broccoli's EON Productions, Metro-Goldwyn-Mayer-Studios en Sony Pictures Entertainment, gaat wereldwijd op 26 oktober in première. VisitBritain speelt in op de wereldwijde fascinatie met James Bond en het feit dat de film Groot-Brittannië internationaal onder de aandacht bij potentiële bezoekers brengt. Daarom lanceert VisitBritain in samenwerking met Sony Pictures Entertainment en Metro-Goldwyn-Mayer Studios een internationale campagne voor het filmtoerisme: 'Bond is GREAT Britain'.
SPECTRE 007_TAILORED_HI RES
Deze campagne gaat van start in ruim 60 landen om 007-fans te stimuleren Groot-Brittannië - de thuisbasis van Bond - als hun volgende vakantiebestemming te kiezen. Als officiële nationale toeristische partner voor het verschijnen van Spectre in de bioscopen maakt de campagne van VisitBritain gebruik van een combinatie van buitenreclame, drukwerk, en digitale en sociale media. Onder andere met exclusieve filmbeelden van achter de schermen van Spectre via de speciale campagnepagina VisitBritain.com/spectre. Bovendien zijn er in deze nieuwe campagne drie nieuwe afbeeldingen te zien: één van James Bond, een Aston Martin voor Blenheim Palace, en een scène uit Spectre met James Bond in Whitehall. Andere hoogtepunten zijn de vier nieuwe 360 graden-video's van belangrijke filmlocaties uit Spectre - Blenheim Palace, Camden, Westminster Bridge, en City Hall - die wereldwijd gepromoot worden via het uitgebreide sociale media netwerk van VisitBritain.
Dit is de derde keer dat VisitBritain meedoet met de marketing van Bond om nog meer buitenlandse toeristen te motiveren en inspireren naar Groot-Brittannië te komen.