2018, een intelligent jaar ?
Het nieuwe jaar staat voor de deur. Met veel enthousiasme, maar ook veel […]
Eten moeten we toch
We mogen naar verluidt het woord disruptie niet meer gebruiken, want alles is […]
Matthias is van iedereen
Communiceren met de media, dat is al een twintigtal jaar een niet onbelangrijk […]
Dit is een digitaal edito
Neen, ik maak geen grap. In ons laatste PUB-nummer onderteken ik een « papieren […]
ALLES ONDER ÉÉN DAK: DE LOGISCHE STAP
Red Bull verkoopt energiedrank, maar richtte als pionier in contentmarketing een eigen mediabedrijf […]
MEISNER EN HET MOMENT
Acteurs. We zien ze zo graag bezig. We zijn gefascineerd door hun gave […]
WAT WILLEN WE EIGENLIJK ?
Onze privacy vinden we belangrijk. Dat weerhoudt ons er niet van om bewust […]
leeftijd voor vijftigers en zestigers eerder delicaat dan relatief
’Fifty is the new Thirty’, of nog straffer: ‘Sixty is only 15 in […]
ARTIFICIAL INTELLIGENCE: GRAAG SAMENWERKING
Over Artificial Intelligence (AI) is de afgelopen jaren veel gepraat in de consumentenresearch-industrie. […]