Samen met ù

PUB_PHILIPPE_WARZEE2015 is voor niemand een jaar zoals een ander. PUB kan erover meepraten. Als u op 2015 op maatschappelijk vlak kijkt, dan blijkt het een uiterst gevaarlijk jaar. Hoe dan ook moeten we enthousiast blijven. We hebben nog zóveel mooie plannen op stapel. De wereld van de media en communicatie staat inderdaad voor flinke uitdagingen. Alle spelers uit onze sector zijn het aan zichzelf verplicht om nieuwe verhalen te verzinnen, nieuwe systemen te verzinnen en een nieuwe maar authentieke relatie met hun klanten te onderhouden. Dat is ook onze doelstelling. PUB bestaat bijna 40 jaar en heeft al die tijd een persoonlijkheid met heel wat facetten gehad – maar is daarbij altijd ernstig en professioneel gebleven. Sommigen noemen ons zelf een instelling! Daar zit zeker waarheid in, maar het is niet die karaktertrek die we vandaag willen benadrukken. Wij staan in alle opzichten aan uw kant. Sla er onze artikels en analyses op na. In dit nummer leest u onder andere meer over de erg relevante problematiek van de merknaamveranderingen, of nog over de communicatie-uitdagingen van de autosector. Of lees onze bijdrage over de generatie van morgen: neem even een kijkje bij de New Kids in Town. Sommigen onder hen zullen in de toekomst aan de leiding staan van belangrijke bedrijven! Of ga onze services na: we komen u tegemoet in onze Breakfast Sessions. We delen problemen en stippelen samen met u wegen uit die we kunnen volgen. Spring overigens gerust de redactie van PUB binnen voor een praatje. Nooit stonden we dichter bij u – en dit is nog maar een begin!
Hoeveel paden zullen we samen bewandeld hebben in de periode van 1976 tot 2016... hoeveel verhalen zullen we gedeeld hebben? Wie 'verhalen' zegt, denkt onmiddellijk aan 'storytelling'. Ook wij beoefenen die edele kunst, maar verstevigen die voortaan met onze dimensie 'storydoing': wij vertellen onze verhalen samen met u!