We are back!
In december 2014 gebeurde het ondenkbare: PUB verdween van de markt, weggegooid als een waardeloos vod. Redenen werden gezocht en gevonden. De economie werkte niet mee, de geschreven pers werd zogenaamd slecht beheerd, enzovoort. Kortom, een en ander draaide voor PUB uit op een midlifecrisis die sommigen verraste en anderen beangstigde. Nog anderen – ik noem hen hier bewust niet bij naam – wreven zich stilletjes in de handen en waagden zich aan bedenkelijke geruchtencampagnes. In het verhaal van PUB leek en was alles mogelijk. Gelukkig waren de elementen voor een heropstanding van PUB er óók: een sterk merk met een stevige traditie sinds zijn start in 1976, een puik team journalisten met scherpe pennen, toegewijde medewerkers, en vanzelfsprekend een publiek dat geloofde dat hun vakblad altijd zou blijven bestaan - en het dan ook op verschillende manieren bleef steunen.
Nog steeds gelooft niet iedereen in de toekomst van de geschreven pers. Maar wij hielden de vlam in alle stilte brandende. En de vonk sloeg over. Handen werden in elkaar geslagen. De magie van PUB deed haar werk. Nu zetten we weer alle zeilen bij. Wij bieden onze kennis en ervaring voortaan op drie vlakken aan: in print, digitaal en als dienstverlener. Die drie maken voluit deel uit van ons DNA. Ons motto ‘People Unified around Brands’ wordt relevanter dan ooit. Onze heropstanding in 2015 wordt de aanloop tot onze veertigste verjaardag, die wij in 2016 samen met jullie zullen vieren.
Dank aan alleen die onze herlancering hebben ondersteund.