Onlyhumans en Code d’Or varen voortaan onder één vlag

Communication / News

Nauwelijks een jaar na de fusie met branding agency Today kondigt Onlyhumans een nieuw wapenfeit aan: de fusie met webbureau Code d’Or uit Gent. Onlyhumans, met hoofdkwartier in het Berchemse Post X, groeit uit tot een gevarieerd team van nu zo’n 75 specialisten, gespreid over kantoren in Antwerpen, Mechelen en Gent.

Karen De Bock en Frank Guthorel, oprichters van Code d’Or, zijn enthousiast: “Onze visie sluit perfect aan op de strategie van Onlyhumans: de inhouse expertises uitbreiden zonder ze te laten verwateren in het grotere geheel. Naast creative storytelling, datagedreven performance en social/content marketing, onderbouwd met de visuele en verbale brandingexpertise van Today, zitten nu ook onze UX/UI en developmentskills in het gespecialiseerde aanbod.”

Alle experts mogen zich toespitsen op hun uitgesproken talent, terwijl de onderlinge samenwerking maximaal is. “Effectief communiceren vraagt veel bekwaamheden tegelijk. Klanten zoeken daarom de symbiose van al die competenties op een flexibele, kwalitatieve en fijne manier,” weet CEO Tom Bogaert. “Onze naam is niet toevallig Onlyhumans: wij hebben oog voor onze mensen. Enkel als zij zich goed voelen, kan ook het werk floreren. In die volgorde.”

“Dat is dan ook hoe wij samen met private-equityfonds Vectis onze actieve groeistrategie aanpakken,” vult CFO Geert Bogaert aan. “En we blijven op zoek naar marketingbureaus die zich bij ons willen aansluiten om samen merken menselijker te maken. Want zulke merken presteren beter, in gelijk welke markt.”