Onlyhumans houdt van #refreshingmoments

Tic Tac

Budgets / Crea / News

Tic TacNa een succesvolle influencer-campagne met de Brusselse dj Henri PFR in de hoofdrol heeft snoepjesmerk Tic Tac besloten om het beheer van zijn social media volledig toe te vertrouwen aan storytellingagency Onlyhumans. De bekende Tic Tac-slogan ‘Shake it’ verwijst niet alleen naar het geluid dat de muntjes maken als je het typische doosje schudt; het staat ook voor verfrissing en je slechte humeur omtoveren naar een leuk moment. tic tac 6Daarom lanceerde Onlyhumans op de socialmedia-kanalen van Tic Tac een campagne die met de hashtag #refreshingmoments kleine momenten uit het dagelijkse leven koppelt aan de verfrissing van een Tic Tac-muntje. Zoals 'Het moment waarop je beseft dat je net overenthousiast naar een wildvreemde hebt gezwaaid. #awkward #refreshingmoments', 'Het moment waarop je luidkeels je favoriete song meekweelt onder de douche. #tralala #refreshingmoments' en 'Het moment dat je je drankje nét niet omstoot. #oef #refreshingmoments'.
tic tac 4

Daarnaast werd via de Tic Tac-kanalen ook een campagne gestart om de nieuwe game ‘Shake it with Henri PFR’ te promoten. Met dit online spel kunnen surfers schitterende prijzen winnen, waaronder een reis naar Miami.tic tac