Na een succesvolle influencer-campagne met de Brusselse dj Henri PFR in de hoofdrol heeft snoepjesmerk Tic Tac besloten om het beheer van zijn social media volledig toe te vertrouwen aan storytellingagency Onlyhumans. De bekende Tic Tac-slogan ‘Shake it’ verwijst niet alleen naar het geluid dat de muntjes maken als je het typische doosje schudt; het staat ook voor verfrissing en je slechte humeur omtoveren naar een leuk moment. Daarom lanceerde Onlyhumans op de socialmedia-kanalen van Tic Tac een campagne die met de hashtag #refreshingmoments kleine momenten uit het dagelijkse leven koppelt aan de verfrissing van een Tic Tac-muntje. Zoals 'Het moment waarop je beseft dat je net overenthousiast naar een wildvreemde hebt gezwaaid. #awkward #refreshingmoments', 'Het moment waarop je luidkeels je favoriete song meekweelt onder de douche. #tralala #refreshingmoments' en 'Het moment dat je je drankje nét niet omstoot. #oef #refreshingmoments'.
Daarnaast werd via de Tic Tac-kanalen ook een campagne gestart om de nieuwe game ‘Shake it with Henri PFR’ te promoten. Met dit online spel kunnen surfers schitterende prijzen winnen, waaronder een reis naar Miami.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]