“Easykit, slimme zelfbouw.” Fervente radioluisteraars kunnen deze oorwurm ongetwijfeld meezingen of -fluiten. Het merk achter de slimme zelfbouwpakketten schakelt Onlyhumans niet alleen in om de radiocampagne te vernieuwen, maar ook om een digitaal videoluik uit te werken.
Radiocampagne bijschaven
Geen nood, aan het overbekende deuntje wordt niet geraakt. “De herkenbaarheid van Easykit – toch zeker op de radio – is een van de troeven van het merk. Wij gaan ervoor zorgen dat de volgende radiocampagne nog scherper is en de boodschap des te duidelijker,” zegt Jeroen Joosens, account director en partner bij Onlyhumans.
Radiospot krijgt digitale poot
Aan die radiospots wordt ook een digitaal verhaal gekoppeld. Onlyhumans zal een videocampagne voor Easykit uitwerken, waarin het de herkenbaarheid van de radiospots doortrekt. Het bureau ziet een brede waaier aan creatieve opportuniteiten in de originele insteek van Easykit – slimme zelfbouw aan groothandelprijzen mét opvolging door een expert – en popelt dan ook om ermee aan de slag te gaan.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]