“Easykit, slimme zelfbouw.” Fervente radioluisteraars kunnen deze oorwurm ongetwijfeld meezingen of -fluiten. Het merk achter de slimme zelfbouwpakketten schakelt Onlyhumans niet alleen in om de radiocampagne te vernieuwen, maar ook om een digitaal videoluik uit te werken.
Radiocampagne bijschaven
Geen nood, aan het overbekende deuntje wordt niet geraakt. “De herkenbaarheid van Easykit – toch zeker op de radio – is een van de troeven van het merk. Wij gaan ervoor zorgen dat de volgende radiocampagne nog scherper is en de boodschap des te duidelijker,” zegt Jeroen Joosens, account director en partner bij Onlyhumans.
Radiospot krijgt digitale poot
Aan die radiospots wordt ook een digitaal verhaal gekoppeld. Onlyhumans zal een videocampagne voor Easykit uitwerken, waarin het de herkenbaarheid van de radiospots doortrekt. Het bureau ziet een brede waaier aan creatieve opportuniteiten in de originele insteek van Easykit – slimme zelfbouw aan groothandelprijzen mét opvolging door een expert – en popelt dan ook om ermee aan de slag te gaan.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]