Onlyhumans pakte recent uit met werk voor onder meer Switch, Orange, AUSY en BinckBank. Om in de toekomst nog meer van die campagnes te kunnen initiëren, investeert het digital storytelling agency in de verdere uitbouw van zijn strategische cel: enter strateeg Joeri Van Breedam.
Van Breedam komt over van Printdeal.be, waar hij marketingmanager was. Daarvoor werkte hij onder meer bij De Persgroep als marcom-manager van Het Laatste Nieuws/HLN.be en MTV Belgium. Nu maakt hij dus de oversteek naar de agency-kant. Zijn communicatie- en marketingervaring in telecom, media en e-commerce neemt hij gewoon mee. Joeri Van Breedam: “Vanuit mijn eigen ervaring weet ik niet alleen hoe veeleisend klanten kunnen zijn (lacht), maar ook dat ze steeds op zoek zijn naar de juiste insights om hun merk en hun business verder te doen groeien. Ik wil fungeren als hun klankbord en hen adequate strategische support bieden.”
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]