Onlyhumans pakte recent uit met werk voor onder meer Switch, Orange, AUSY en BinckBank. Om in de toekomst nog meer van die campagnes te kunnen initiëren, investeert het digital storytelling agency in de verdere uitbouw van zijn strategische cel: enter strateeg Joeri Van Breedam.
Van Breedam komt over van Printdeal.be, waar hij marketingmanager was. Daarvoor werkte hij onder meer bij De Persgroep als marcom-manager van Het Laatste Nieuws/HLN.be en MTV Belgium. Nu maakt hij dus de oversteek naar de agency-kant. Zijn communicatie- en marketingervaring in telecom, media en e-commerce neemt hij gewoon mee. Joeri Van Breedam: “Vanuit mijn eigen ervaring weet ik niet alleen hoe veeleisend klanten kunnen zijn (lacht), maar ook dat ze steeds op zoek zijn naar de juiste insights om hun merk en hun business verder te doen groeien. Ik wil fungeren als hun klankbord en hen adequate strategische support bieden.”
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]