AUSY, a Randstad company koos recent voor Onlyhumans om de rebranding van zijn merk wereldkundig te maken en daarnaast ook zijn employer brand te versterken. Het resultaat is een social campagne die focust op de soft skills van de AUSY-consultants, bovenop de evidente kennis en expertise in hun vakgebied. Ze zal vier maanden lang op Facebook, YouTube, LinkedIn en Twitter lopen, aangevuld met bannering. In drie fases zal er daarbij worden ingezet op awareness, engagement en traffic.
Wouter Quartier, accountdirector van Onlyhumans: "Bij het uitwerken van de creatieve piste kozen we voor de slogan ‘Een échte AUSY word je niet, dat ben je!’. Daarmee verwoorden we mooi hoe de ‘zachtere’ eigenschappen die deze mensen van nature bezitten, ook op de werkvloer hun meerwaarde hebben."
Onlyhumans stond naast de ontwikkeling van het concept in voor de productie van de vier campagnevideo’s en de uitwerking van alle social content. Centraal in de korte en herkenbare video’s – met echte AUSY-medewerkers – staat telkens een consultant, aan het werk en in zijn of haar vrije tijd. In alle situaties helpt de juiste soft skill om de dingen net ietsje anders aan te pakken, zich instant aan te passen, flexibel van plan A naar B, C of zelfs D te schakelen, of iedereen met passie en vuur te enthousiasmeren.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]