Onlyhumans zet Kambukka op de kaart

Crea / Design / News

KambukkaBegin 2019 lanceerde Bibo Brands het drinkflessenmerk Kambukka. Om zichzelf te positioneren in de markt deed het een beroep op Onlyhumans voor het creëren van een krachtige merkbelofte. Kambukka heeft een breed gamma aan drinkflessen die inventief zijn qua design en tegelijk uiterst functioneel willen zijn. Met die eigenschappen ging Onlyhumans aan de slag om een nieuwe merkwereld voor Kambukka te ontwikkelen. Het resultaat? Een jonge, speelse en dynamische branding.
KambukkaOm de merkbelofte van Kambukka kracht bij te zetten, ontwierp Onlyhumans 3D-Visuals in een toon-op-toonconcept. Die visuals worden nu door Kambukka gebruikt op hun verschillende communicatiedragers: van winkeldisplays, brochures, beursstanden en catalogi tot presentaties en zelfs de Kambukka-kantoren. Verder ontwikkelde Onlyhumans ook nog een speciale giftbox, dat de nieuwsgierigheid van klanten naar het nieuwe merk moet prikkelen. Op die manier wordt het verhaal ook doorgetrokken op visuele dragers. En om het merkverhaal helemaal compleet te maken, kreeg Kambukka nog een slogan mee: ‘Express your thirst’. Ook die tone-of-voice gebruikt Kambukka nu integraal voor alle communicatie.