Begin 2019 lanceerde Bibo Brands het drinkflessenmerk Kambukka. Om zichzelf te positioneren in de markt deed het een beroep op Onlyhumans voor het creëren van een krachtige merkbelofte. Kambukka heeft een breed gamma aan drinkflessen die inventief zijn qua design en tegelijk uiterst functioneel willen zijn. Met die eigenschappen ging Onlyhumans aan de slag om een nieuwe merkwereld voor Kambukka te ontwikkelen. Het resultaat? Een jonge, speelse en dynamische branding.
Om de merkbelofte van Kambukka kracht bij te zetten, ontwierp Onlyhumans 3D-Visuals in een toon-op-toonconcept. Die visuals worden nu door Kambukka gebruikt op hun verschillende communicatiedragers: van winkeldisplays, brochures, beursstanden en catalogi tot presentaties en zelfs de Kambukka-kantoren. Verder ontwikkelde Onlyhumans ook nog een speciale giftbox, dat de nieuwsgierigheid van klanten naar het nieuwe merk moet prikkelen. Op die manier wordt het verhaal ook doorgetrokken op visuele dragers. En om het merkverhaal helemaal compleet te maken, kreeg Kambukka nog een slogan mee: ‘Express your thirst’. Ook die tone-of-voice gebruikt Kambukka nu integraal voor alle communicatie.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]