Distellerie Bruggeman uit Gent heeft Onoff als communicatiebureau gekozen voor Smeets jenever. Het feit dat het Hasseltse Onoff, onder leiding van onder andere een Smeets-nazaat, mee de nieuwe richting van het jenevermerk zal bepalen, voelt een beetje als thuiskomen voor beide partijen.
De jenevermarkt kent al enkele jaren moeilijke tijden. Zeer recent nog zorgde de accijnsverhoging voor een terugval in de verkoop. En toch is jenever een zeer hoogstaand kwalitatief product met heel wat troeven. Daarom dat er volgens Bruggeman nood was aan een bureau dat enerzijds de ziel van het merk Smeets aanvoelt en anderzijds strategisch genoeg om een jenever revival in te zetten.
Onoff, overigens gevestigd in de oude stokerij van Smeets, is volop bezig met de voorbereiding van de eerste campagne. Deze wordt in april verwacht en zal focussen op een ander gebruik van jenever. Helemaal in lijn met wat heel wat sterke dranken meer en meer doen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]