Ontroering? Check! Over the top? Check!


We brachten al een artikel over de Grand Prix van de voorbije editie van Cannes Lions. We keren nog even terug naar de Zuid-Franse stad, voor de categorie Film. Er waren 2.609 inzendingen en daarvan werden er 85 bekroond. De grootste bekroning - een Grand Prix - ging naar « We’re the superhumans » van Channel 4 , gerealiseerd door het Brise 4Creative en door regisseur Dougal Wilson van Blink, ter gelegenheid van de Paralympische Spelen in Rio in 2016. Een zo sterke film dat we de kans niet laten schieten u die nog eens voor te schotelen. Geniet van elke seconde.
En aan het heel andere uiteinde van het spectrum, een knettergek filmpje van BBDO New York voor het merk van energiedrankjes Mountain Dew, PuppyMonkeyBaby. Ook dit filmpje zal nog lang in uw hoofd blijven zitten, maar om heel andere redenen...
https://www.youtube.com/watch?v=ql7uY36-LwA

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]

Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]



