We brachten al een artikel over de Grand Prix van de voorbije editie van Cannes Lions. We keren nog even terug naar de Zuid-Franse stad, voor de categorie Film. Er waren 2.609 inzendingen en daarvan werden er 85 bekroond. De grootste bekroning - een Grand Prix - ging naar « We’re the superhumans » van Channel 4 , gerealiseerd door het Brise 4Creative en door regisseur Dougal Wilson van Blink, ter gelegenheid van de Paralympische Spelen in Rio in 2016. Een zo sterke film dat we de kans niet laten schieten u die nog eens voor te schotelen. Geniet van elke seconde.
En aan het heel andere uiteinde van het spectrum, een knettergek filmpje van BBDO New York voor het merk van energiedrankjes Mountain Dew, PuppyMonkeyBaby. Ook dit filmpje zal nog lang in uw hoofd blijven zitten, maar om heel andere redenen...
https://www.youtube.com/watch?v=ql7uY36-LwA
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]