Ontroering? Check! Over the top? Check!

We brachten al een artikel over de Grand Prix van de voorbije editie van Cannes Lions. We keren nog even terug naar de Zuid-Franse stad, voor de categorie Film. Er waren 2.609 inzendingen en daarvan werden er 85 bekroond. De grootste bekroning - een Grand Prix - ging naar « We’re the superhumans » van Channel 4 , gerealiseerd door het Brise 4Creative en door regisseur Dougal Wilson van Blink, ter gelegenheid van de Paralympische Spelen in Rio in 2016. Een zo sterke film dat we de kans niet laten schieten u die nog eens voor te schotelen. Geniet van elke seconde.
En aan het heel andere uiteinde van het spectrum, een knettergek filmpje van BBDO New York voor het merk van energiedrankjes Mountain Dew, PuppyMonkeyBaby. Ook dit filmpje zal nog lang in uw hoofd blijven zitten, maar om heel andere redenen...
https://www.youtube.com/watch?v=ql7uY36-LwA
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]