Ontroering? Check! Over the top? Check!
We brachten al een artikel over de Grand Prix van de voorbije editie van Cannes Lions. We keren nog even terug naar de Zuid-Franse stad, voor de categorie Film. Er waren 2.609 inzendingen en daarvan werden er 85 bekroond. De grootste bekroning - een Grand Prix - ging naar « We’re the superhumans » van Channel 4 , gerealiseerd door het Brise 4Creative en door regisseur Dougal Wilson van Blink, ter gelegenheid van de Paralympische Spelen in Rio in 2016. Een zo sterke film dat we de kans niet laten schieten u die nog eens voor te schotelen. Geniet van elke seconde.
En aan het heel andere uiteinde van het spectrum, een knettergek filmpje van BBDO New York voor het merk van energiedrankjes Mountain Dew, PuppyMonkeyBaby. Ook dit filmpje zal nog lang in uw hoofd blijven zitten, maar om heel andere redenen...
https://www.youtube.com/watch?v=ql7uY36-LwA
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]