Ook BAM doet mee met Black Friday

Het Marketing Congres draait deze editie rond het thema The Meaningfulness of Marketing en vindt plaats op donderdag 6 en vrijdag 7 december in Brussel Expo. Deze 37ste editie staat zoals steeds voor twee volle dagen inspiratie, waardevolle content en netwerking. Als unieke actie lanceert BAM nu op Black Friday (23 november) de mogelijkheid om een dagticket aan te kopen voor een van beide congresdagen naar keuze. Hiermee wil de vereniging nieuwe doelgroepen aanspreken om kennis te komen maken met het Marketing Congres maar wil ze ook mensen over de streep trekken die moeilijk twee dagen in hun agenda kunnen vrijmaken.
In totaal zullen meer dan vijftien sprekers vier subthema’s verder concreet maken, naast enkele keynote speakers die het algemene thema belichten. Bij die sprekers heel wat bekende internationale namen zoals Bob Hoffman (Ad Contrarian), Alfred Levi (AHOLD), Tom Goodwin (Zenith Optimedia), Simon White (FCB West), Ynzo van Zanten (Tony’s Chocolonely); Franklin Foer (The Atlantic) en Peter Schelstraete (IDACITY).
Tickets voor Black Friday kunnen aangekocht worden via www.marketingcongress.be/Black-Friday, enkel op vrijdag 23 november.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]