Het Marketing Congres draait deze editie rond het thema The Meaningfulness of Marketing en vindt plaats op donderdag 6 en vrijdag 7 december in Brussel Expo. Deze 37ste editie staat zoals steeds voor twee volle dagen inspiratie, waardevolle content en netwerking. Als unieke actie lanceert BAM nu op Black Friday (23 november) de mogelijkheid om een dagticket aan te kopen voor een van beide congresdagen naar keuze. Hiermee wil de vereniging nieuwe doelgroepen aanspreken om kennis te komen maken met het Marketing Congres maar wil ze ook mensen over de streep trekken die moeilijk twee dagen in hun agenda kunnen vrijmaken.
In totaal zullen meer dan vijftien sprekers vier subthema’s verder concreet maken, naast enkele keynote speakers die het algemene thema belichten. Bij die sprekers heel wat bekende internationale namen zoals Bob Hoffman (Ad Contrarian), Alfred Levi (AHOLD), Tom Goodwin (Zenith Optimedia), Simon White (FCB West), Ynzo van Zanten (Tony’s Chocolonely); Franklin Foer (The Atlantic) en Peter Schelstraete (IDACITY).
Tickets voor Black Friday kunnen aangekocht worden via www.marketingcongress.be/Black-Friday, enkel op vrijdag 23 november.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]