Het Marketing Congres draait deze editie rond het thema The Meaningfulness of Marketing en vindt plaats op donderdag 6 en vrijdag 7 december in Brussel Expo. Deze 37ste editie staat zoals steeds voor twee volle dagen inspiratie, waardevolle content en netwerking. Als unieke actie lanceert BAM nu op Black Friday (23 november) de mogelijkheid om een dagticket aan te kopen voor een van beide congresdagen naar keuze. Hiermee wil de vereniging nieuwe doelgroepen aanspreken om kennis te komen maken met het Marketing Congres maar wil ze ook mensen over de streep trekken die moeilijk twee dagen in hun agenda kunnen vrijmaken.
In totaal zullen meer dan vijftien sprekers vier subthema’s verder concreet maken, naast enkele keynote speakers die het algemene thema belichten. Bij die sprekers heel wat bekende internationale namen zoals Bob Hoffman (Ad Contrarian), Alfred Levi (AHOLD), Tom Goodwin (Zenith Optimedia), Simon White (FCB West), Ynzo van Zanten (Tony’s Chocolonely); Franklin Foer (The Atlantic) en Peter Schelstraete (IDACITY).
Tickets voor Black Friday kunnen aangekocht worden via www.marketingcongress.be/Black-Friday, enkel op vrijdag 23 november.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]