Ook blinden hebben sociaal leven

Van 12 tot 25 maart organiseert de Brailleliga in heel België haar jaarlijkse campagne. Het thema van de Week van de Brailleliga luidt “De Brailleliga biedt elke dag gratis hulp aan blinde en slechtziende personen om een sociaal leven te behouden.” Daarmee sluit het rechtstreeks aan bij de campagne van vorig jaar. Die stond toen in het teken van de hulp die de vereniging biedt aan personen met een visuele handicap bij hun dagelijkse activiteiten.Dit jaar draait de campagne - ontwikkeld door Secondfloor - rond een tv-spot waarin we kennismaken met Matthias, een blinde dertiger die gezellig tafelt met vrienden. Matthias heeft bij de Brailleliga een aantal technieken geleerd om gerechten te bereiden die hij graag deelt met vrienden of … via sociale media. Hij heeft namelijk ook vrienden leren kennen via het internet en is een verwoed gebruiker van de nieuwe technologieën. Ook al is Matthias door periodes van twijfel gegaan, bij de Brailleliga heeft hij zowel mensen met normaal zicht als blinde en slechtziende personen leren kennen die zijn noden en problemen begrijpen, en die hem vooral de juiste hulp bieden op het juiste moment.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


