Ook de I-CONIC is #SproutToBeBrussels

Het initiatief #SproutToBeBrussels nodigt zijn groeiende gemeenschap uit (bijna meer dan 22.000 Facebook-fans) om zijn trots en zijn band met Brussel te tonen op zijn profiel en zo de foto te laten verschijnen op de I-CONIC, het grootste interactieve digitale scherm in België. Ter herinnering, het doel van de beweging is om het imago van Brussel op te krikken door zich te verenigen in tal van burgerinitiatieven. Om deel te nemen, volstaat het om zich in te loggen op het platform https://sprouttobebrussels.be.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]