
Sylvester had zoals steeds zowel de organisatie van het publieksevent als het televisionele luik handen. Daarnaast zorgde het productiehuis ook voor de productie van de filmpjes die tijdens de live-uitzending op één en Ketnet getoond werden. "Naar aanleiding van de gebeurtenissen in Parijs kregen we te maken met verscherpte veiligheidsmaatregelen," zo horen we bij Sylvester. "We vonden het fijn op social media te lezen dat de aankomst van de Sint en de beleving voor de kinderen, emotioneel en ‘ontwapenend’ was. Zo vlak na Parijs, betekende de intrede van de Sint voor velen toch een hoopvol en warm gebeuren."
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]