Ook dit jaar weer géén stoute kinderen!


Sylvester had zoals steeds zowel de organisatie van het publieksevent als het televisionele luik handen. Daarnaast zorgde het productiehuis ook voor de productie van de filmpjes die tijdens de live-uitzending op één en Ketnet getoond werden. "Naar aanleiding van de gebeurtenissen in Parijs kregen we te maken met verscherpte veiligheidsmaatregelen," zo horen we bij Sylvester. "We vonden het fijn op social media te lezen dat de aankomst van de Sint en de beleving voor de kinderen, emotioneel en ‘ontwapenend’ was. Zo vlak na Parijs, betekende de intrede van de Sint voor velen toch een hoopvol en warm gebeuren."

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


