Ook dit jaar weer géén stoute kinderen!
Sylvester had zoals steeds zowel de organisatie van het publieksevent als het televisionele luik handen. Daarnaast zorgde het productiehuis ook voor de productie van de filmpjes die tijdens de live-uitzending op één en Ketnet getoond werden. "Naar aanleiding van de gebeurtenissen in Parijs kregen we te maken met verscherpte veiligheidsmaatregelen," zo horen we bij Sylvester. "We vonden het fijn op social media te lezen dat de aankomst van de Sint en de beleving voor de kinderen, emotioneel en ‘ontwapenend’ was. Zo vlak na Parijs, betekende de intrede van de Sint voor velen toch een hoopvol en warm gebeuren."
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]