Ook kleinere regies schrappen de bureaucommisie. Onder hen VAB-Media, dat op dit moment bezig is met het vormgeven van haar toekomstig commercieel aanbod van 2017.
Momenteel gaat VAB-Media er verbintenissen aan met haar partners. De focus gaat uit naar de sterkte van de VAB-community (320.000 leden) en het VAB-Magazine (512.800 lezers). VAB-Media creeërt voor de toekomst een 'Content Web Platform' dat het VAB-Magazine op het 'Always-on' principe perfect zal aanvullen.
Eind november worden de tarieven bekendgemaakt, maar al zeker is dat de bureaucommissie vanaf januari 2017 niet meer apart of nadien zal worden verrekend. Alle kortingen zullen voortaan vervat zijn binnen de commerciële voorwaarden.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]