De commercial & marketing director van Rossel, Thierry Hugot, preciseert graag het standpunt van de groep over het voorstel om de bureaucommissie van 15%. af te schaffen. Hij zegt: "Net als veel vooraanstaande uitgevers staat Rossel Advertising erop de bureaucommissie van 15% de dato 1 januari eerstkomend niet op te doeken. Onder meer de technische context is daar tot vandaag niet toe in staat, en het riskeert de huidige transactiemethodes in de war te brengen. Wij staan en blijven uiteraard open voor degelijke voorstellen die de huidige stroom transparanter kunnen maken. We wensen eveneens een constructieve dialoog op te bouwen met alle betrokken partijen, om een treffelijk toekomstmodel op te bouwen."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]