De remuneratiemodellen van bureaus evolueren, zo stelt men vast bij Roularta. In die zin reflecteert de 15% bureaucommissie niet meer het huidige eco-systeem. Daarom heeft Roularta beslist om de 15% bureaucommissie af te schaffen op al haar media (print, online, audiovisueel), en dit vanaf 1 januari 2017. De bruto-tarieven zullen behouden blijven en de afschaffing van de agentschapscommissie zal verrekend worden in de commerciële negociaties, waardoor het gefactureerde nettotarief voor de klant ongewijzigd blijft. Hierdoor ontstaat een transparantere tarievenpolitiek waarbij adverteerders de return op hun mediacampagnes kunnen vergelijken op basis van netto gefactureerde investeringen, zo zegt men bij Roularta.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]