Ook Roularta schaft bureaucommissie af

De remuneratiemodellen van bureaus evolueren, zo stelt men vast bij Roularta. In die zin reflecteert de 15% bureaucommissie niet meer het huidige eco-systeem. Daarom heeft Roularta beslist om de 15% bureaucommissie af te schaffen op al haar media (print, online, audiovisueel), en dit vanaf 1 januari 2017. De bruto-tarieven zullen behouden blijven en de afschaffing van de agentschapscommissie zal verrekend worden in de commerciële negociaties, waardoor het gefactureerde nettotarief voor de klant ongewijzigd blijft. Hierdoor ontstaat een transparantere tarievenpolitiek waarbij adverteerders de return op hun mediacampagnes kunnen vergelijken op basis van netto gefactureerde investeringen, zo zegt men bij Roularta.
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]