Ook Roularta schaft bureaucommissie af

De remuneratiemodellen van bureaus evolueren, zo stelt men vast bij Roularta. In die zin reflecteert de 15% bureaucommissie niet meer het huidige eco-systeem. Daarom heeft Roularta beslist om de 15% bureaucommissie af te schaffen op al haar media (print, online, audiovisueel), en dit vanaf 1 januari 2017. De bruto-tarieven zullen behouden blijven en de afschaffing van de agentschapscommissie zal verrekend worden in de commerciële negociaties, waardoor het gefactureerde nettotarief voor de klant ongewijzigd blijft. Hierdoor ontstaat een transparantere tarievenpolitiek waarbij adverteerders de return op hun mediacampagnes kunnen vergelijken op basis van netto gefactureerde investeringen, zo zegt men bij Roularta.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]