‘Laat je poesje knippen voor ze begint te wippen’ was de veelbesproken sensibiliseringsactie om baasjes aan te zetten om hun kat te laten steriliseren. Nu wil GAIA ook de beleidsmakers aanspreken. Volgens een recente enquête van Ipsos steriliseren sommige baasjes hun kat immers niet, omdat ze het te duur vinden. Een simpele oplossing hiervoor is de BTW op deze ingreep van 21% naar 6% te brengen. Dit kost de overheid weinig en bespaart heel wat kattenleed...
Bowling bedacht een advertentie waar de groei van de kattenpopulatie op de bekende COVID19-curve wordt weergegeven, want ook deze onrustwekkende stijging verdient de aandacht van onze politici. De advertentie is verschenen in de nationale kranten (Nederlands, Frans en Duits).
Credits
Adverteerder: Gaia
Contactpersoon: Ann Degreef
Agency: Bowling Brands
- Creatief directeur: Christophe Ghewy
- Strategie: Gwenn Nevelsteen
- Copy: Paul Wauters
- Project management: Lotte Van Heddegem
- Design: Loriene Lemmens
Media: Zenith media
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]