Ook voor kattenleed moet de curve omlaag

‘Laat je poesje knippen voor ze begint te wippen’ was de veelbesproken sensibiliseringsactie om baasjes aan te zetten om hun kat te laten steriliseren. Nu wil GAIA ook de beleidsmakers aanspreken. Volgens een recente enquête van Ipsos steriliseren sommige baasjes hun kat immers niet, omdat ze het te duur vinden. Een simpele oplossing hiervoor is de BTW op deze ingreep van 21% naar 6% te brengen. Dit kost de overheid weinig en bespaart heel wat kattenleed...
Bowling bedacht een advertentie waar de groei van de kattenpopulatie op de bekende COVID19-curve wordt weergegeven, want ook deze onrustwekkende stijging verdient de aandacht van onze politici. De advertentie is verschenen in de nationale kranten (Nederlands, Frans en Duits).
Credits
Adverteerder: Gaia
Contactpersoon: Ann Degreef
Agency: Bowling Brands
- Creatief directeur: Christophe Ghewy
- Strategie: Gwenn Nevelsteen
- Copy: Paul Wauters
- Project management: Lotte Van Heddegem
- Design: Loriene Lemmens
Media: Zenith media
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]